Fotomarketing door Roëlla Verhoeven Fotografie:
De mogelijkheden zijn eindeloos.
Klanten zijn de beste ambassadeurs voor je bedrijf. Zeker in deze tijd van online en social media. Fotomarketing is daarom een belangrijk onderdeel van beurzen, evenementen en open dagen. Bezoekers worden tegen een greenscreen gefotografeerd, waarna hier via software een achtergrond aan wordt toegevoegd. Vervolgens kan de foto ook direct geprint worden en meegegeven aan de bezoeker.
Een tropisch strand, een rustgevend bos, New York City. Met greenscreen is elke achtergrond mogelijk, natuurlijk voorzien van je eigen logo. Veel bezoekers zullen de foto delen via hun eigen social media. Daarnaast kun je de foto’s plaatsen op de Facebook-pagina van je bedrijf, eventueel met actiemechanisme om extra likes en traffic te genereren of e-mailadressen te verzamelen.
Een fotostudio met greenscreen kan overal opgebouwd worden. Maar je kunt mij ook met fotowagen boeken: een complete mobiele studio, waarmee ik overal kan komen en weersomstandigheden nooit een probleem zijn.
Wil je meer informatie of een afspraak maken? Bel of mail me!